Het is bijna zover... - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Dani-Jelle Verwegen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Volkel, Nederland van Dani-Jelle Verwegen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: Dani-Jelle

Blijf op de hoogte en volg Dani-Jelle

03 Juli 2014 | Nederland, Volkel

Over een week is het al zover, mijn eerste reis buiten Europa en de eerste keer in het vliegtuig, om via de stichting Be More vrijwilligerswerk te mogen gaan doen in Cambodja! Spannend!! Maar ik heb er ook super veel zin in!

Na vier weken vrijwilligerswerk in Cambodja, komt Jurian ook en gaan we lekker met z'n tweetjes nog 3 weken rondtrekken in Vietnam. We zijn erg benieuwd naar dit mooie land!

Alle voorbereidingen zijn nu zo goed als gedaan, dus ik kan bijna beginnen met het inpakken van mijn tas. Misschien zie ik jullie nog en anders tot het volgende reisverslag! Niet vanuit Nederland maar vanuit Cambodja!!!

Groetjes Dani-Jelle

• 03 Juli 2014 - 22:21

Marlene En Marissa:

Wij zijn ook benieuwd naar je avonturen,
    We zullen volgen en heel erg missen!
    Kusjes van je beste vriendinnetjes vanuit Uden terras,
    X m&m

• 04 Juli 2014 - 07:06

Annemiek:

Super spannend inderdaad! Ik wens je een goede, veilige reis en heel veel plezier en mooie waardevolle ervaringen toe. Geniet ervan en je mag trots zijn op jezelf dat je dit gaat doen. Liefs Annemiek

• 04 Juli 2014 - 09:51

De Buurtjes Mari En Wilma:

Hoi Danijelle,
    Zeker spannend allemaal,heel speciaal om dit te mogen doen , ga ervan genieten en we gaan je ervaringen zeker volgen.
    Goede reis gewenst en de hartelijke groetjes.
    Mari en Wilma

• 04 Juli 2014 - 22:44

Tante Ans:

Hey Danielle, wat leuk dat je dit gaat doen! Wat ga je precies doen daar? Wel (g)een aparte vakantie zo ;)
    Heel veel succes en hele goeie reis!!
    Gr tante Ans

• 05 Juli 2014 - 11:53

Ome Leo:

Wat spannend en hopelijk zeker ook heel mooi voor je, in elk geval veel succes en geniet er van op z,n tijd. We gaan je zeker volgen.
    Liefs van ome Leo.

• 05 Juli 2014 - 12:17

Tante Maria:

hele goeie reis alvast, geniet ervan , een hoop nieuwe ervaringen opdoen, superknap dat je dit gaat doen en keifijn dat Jurian ook wat later naar jou komt.
    Ben heel benieuwd naar je reis werk verhalen.
    liefs tante Maria

• 05 Juli 2014 - 20:07

Ome Jan Tante Maria En The Kids:

Hoi Dani-Jelle
    Ook wij willen jou natuurlijk een hele fijne reis toe wensen en ga er maar flink van genieten.
    Heel veel succes en groetjes van ons allemaal!!!

• 09 Juli 2014 - 15:26

Anke Verwegen:

Hoi Dani-jelle .
    Wij wensen jou een fijne reis.Veel succes met je uitdaging in Cambodja.Komt zeker goed met jou ervaringen.We blijven jou volgen.Vietnam moet erg mooi zijn Ellen en Barry en Jeroen hebben daar ook een rondreis gemaakt.veel verhalen over gehoord.
    Groetjes Anke en henk

• 10 Juli 2014 - 08:59

Riet Verwegen:

Goeiemorgen Dani-Jelle
    Vannacht al persoonlijk afscheid genomen met een kus en een knuffel,
    we zullen je enthousiaste verhalen over je schoolkinderen hier, missen,
    maar wachten in spanning nu je reisverslagen af.
    binnen een uurtje zit je in het vliegtuig!
    wensen je een hele goeie reis!!,
    groetjes mama en papa

• 10 Juli 2014 - 22:46

Rieky Verwegen:

Hoi Dani-Jelle, nu ik dit schrijf ben jij waarschijnlijk al een heel eind op je bestemming! Ik hoop dat je eerste vlucht is gegaan. Is toch een heel speciale ervaring, zo hoog in de lucht. Geel veel succes met de kindjes daar en ik blijf je zeker volgen! Liefs tante rieky